السبت، 4 ديسمبر 2010

تحميل برنامج Adobe Illustrator CS5 15.0.2 برنامج جميل لتصميم صفحات الانترنت ذات رسومات وفرش جذابة

Create without boundaries

Create distinctive vector artwork for any project. Used by design professionals worldwide, Adobe® Illustrator® CS5 software provides precision and power with sophisticated drawing tools, expressive natural brushes, a host of time-savers, and integration with Adobe CS Live online services.* CS Live services are complimentary for a limited time.

What is Illustrator?

Explore new paths with the essential vector tool

Create distinctive vector artwork for any project. Used by design professionals worldwide, Adobe® Illustrator® CS5 software provides precision and power with sophisticated drawing tools, expressive natural brushes, a host of time-savers, and integration with Adobe CS Live online services.* CS Live services are complimentary for a limited time.

Complement your design
Craft vector assets for use in any design project, from logos and branding to graphics for advertising, packaging, and environments.

Create beautiful websites
Design graphics for banners, web pages, and interactive experiences, or lay out your entire website.

Get your ideas in motion
Create original graphics and motion paths for animation, and design artwork for broadcast graphics, titles, station IDs, and bumpers.

Features:

Sophisticated vector drawing controls
Create distinctive designs with precise shape-building tools, fluid and painterly brushes, and advanced path controls.

Advanced typography

Design beautiful text for virtually any media with professional controls for paragraph and character styles, support for OpenType®, transparent effects, and more.

Gradients and transparency - enhanced
Interact with gradients directly on your objects and control the transparency of individual colors in gradients and gradient meshes.

Perspective Drawing - new
Use perspective grids to draw shapes and scenes in accurate 1-, 2-, or 3-point linear perspective and create the look of realistic depth and distance.

Beautiful Strokes - new
Fully control variable-width strokes, arrowheads, dashes, and art brush scaling along a path.

Multiple artboard enhancements enhanced
Work on up to 100 artboards of varying sizes in one file — named, organized, and viewed the way you want.

In-panel appearance - editing
Edit object characteristics directly in the Appearance panel, eliminating the need to open fill, stroke, or effects panels.

Drawing enhancements - new

Draw behind, disregarding stacking order. Draw or place an image inside, instantly creating a clipping mask.

Integration with Adobe CS Review new
Create and share online reviews for clients down the hall or around the world with Adobe® CS Review, one of the new Adobe CS Live online services.* CS Live services are complimentary for a limited time.

Integration with other Adobe design applications
Share files smoothly with other Adobe professional design applications and easily create artwork for multiple uses.

Industry-standard graphic file format support
Work with almost any type of graphic file — including PDF, EPS, FXG, Photoshop® (PSD), TIFF, GIF, JPEG, SWF, SVG, DWG, DXF, and more.

Crisp graphics for web and mobile devices new
Create vector objects precisely on the file's pixel grid for delivering pixel-aligned raster artwork.

Adobe PDF file creation tools
Create more secure, multipage, graphic-rich PDF files with Illustrator® layers retained. Share files confidently with service providers, including support for PDF/X standards.

Requirements:

Microsoft® Windows® XP with Service Pack 3; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise with Service Pack 1; or Windows 7 and Mac OS X v10.5.7 or v10.6 
 
 
 
 
 

خلق عمل فني متجه المميزة لأي مشروع. المستخدمة من قبل محترفي التصميم في جميع أنحاء العالم ، المصور أدوبي ® ® برامج CS5 يوفر الدقة والسلطة مع أدوات الرسم متطورة ، وفرش طبيعية معبرة ، مجموعة من المدخرين لبعض الوقت ، والتكامل مع خدمات أدوبي لايف خدمات العملاء عبر الإنترنت.* خدمات العملاء خدمات لايف هي مجانية لمدة محدودة الوقت.
ما هو المصور؟
استكشاف مسارات جديدة مع أداة أساسية ناقلات
خلق عمل فني متجه المميزة لأي مشروع. المستخدمة من قبل محترفي التصميم في جميع أنحاء العالم ، المصور أدوبي ® ® برامج CS5 يوفر الدقة والسلطة مع أدوات الرسم متطورة ، وفرش طبيعية معبرة ، مجموعة من المدخرين لبعض الوقت ، والتكامل مع خدمات أدوبي لايف خدمات العملاء عبر الإنترنت.* خدمات العملاء خدمات لايف هي مجانية لمدة محدودة الوقت.
تكملة التصميم الخاص بكأصول الحرف ناقلات لاستخدامها في أي تصميم المشروع ، من الشعارات والعلامات التجارية لرسومات للتغليف ، والإعلانات ، والبيئات.
إنشاء مواقع جميلةتصميم الرسومات لافتات ، وصفحات الويب ، والتجارب التفاعلية ، أو وضع موقعك بالكامل.
الحصول على أفكارك في الحركةإنشاء الرسومات الأصلية واقتراح مسارات للرسوم المتحركة ، وتصميم الأعمال الفنية لبث الرسومات ، والعناوين ، معرفات محطة ، ومصدات.
الميزات :
ضوابط متطورة ناقلات الرسمخلق تصاميم مميزة مع أدوات بناء شكل دقيق ، وفرش السوائل والرسم ، والضوابط المسار متقدمة.
الطباعة المتقدمةتصميم نص جميل لوسائل الإعلام أي تقريبا مع الضوابط المهنية لأنماط الفقرة والحرف ، ودعم الآثار ® ، بنتيبي شفافة ، وأكثر من ذلك.
التدرجات والشفافية -- تعزيزالتفاعل مع التدرجات مباشرة على الأشياء الخاصة بك والتحكم في شفافية الألوان الفردية في التدرجات وتنسجم التدرج.
رسم المنظور -- جديدةشبكات منظور تستخدم لرسم الأشكال والمشاهد في 1 دقيقة -- ، 2 -- ، أو المنظور الخطي 3 - نقطة وخلق نظرة واقعية من العمق والمسافة.
السكتات الدماغية جميلة -- جديدةالتحكم الكامل متغيرة عرض السكتات الدماغية ، ورؤوس سهام ، وثبات ، والفن التحجيم الفرشاة على طول المسار.
تحسينات متعددة تعزيز لوح الرسمالعمل على ما يصل إلى 100 ألواح الرسم من أحجام مختلفة في ملف واحد -- عين وتنظيمها وعرضها بالطريقة التي تريدها.
في لوحة المظهر -- التحريرتحرير خصائص الكائن مباشرة في لوحة المظهر ، مما يلغي الحاجة لفتح ملء والسكتة الدماغية ، أو لوحات الآثار.
تحسينات الرسم -- جديدوراء التعادل ، وتجاهل النظام التراص. رسم أو وضع صورة الداخل ، وعلى الفور خلق قناع لقطة.
التكامل مع خدمات العملاء أدوبي مراجعة جديدةإنشاء ومشاركة الاستعراضات على الانترنت للعملاء أسفل القاعة أو في جميع أنحاء العالم مع خدمات العملاء أدوبي ® الاستعراضي ، واحدة من الخدمات الجديدة أدوبي لايف خدمات العملاء عبر الإنترنت.* خدمات العملاء خدمات لايف هي مجانية لفترة محدودة.
التكامل مع التطبيقات الأخرى تصميم أدوبيمشاركة الملفات بسلاسة مع غيرها من تطبيقات أدوبي تصميم المهنية وبسهولة خلق عمل فني لاستخدامات متعددة.
معايير الصناعة تنسيق ملف الرسومات دعمالعمل مع أي نوع تقريبا من ملف الرسومات -- بما في ذلك قوات الدفاع الشعبي ، العائد على السهم ، FXG ، فوتوشوب ® (اليونيسيف) ، والمشاجرة ، الصور ، الصور ، فرنك سويسري ، اساسا ، دوغ ، دكسف ، وأكثر من ذلك.
الرسومات هش للويب والأجهزة النقالة الجديدةإنشاء كائنات الموجه على وجه التحديد على الشبكة الملف بكسل لتقديم بكسل الانحياز الفني النقطية.
أدوبي إنشاء ملف قوات الدفاع الشعبي الأدواتاحتفظت ، متعدد إنشاء أكثر أمنا ، أو رسم الغنية ملفات مع طبقات ® المصور. مشاركة الملفات بثقة مع مقدمي الخدمات ، بما في ذلك الدعم الشعبي للمعايير / س.المتطلبات :مايكروسوفت ® ويندوز ® إكس بي مع حزمة الخدمات 3 ؛ العاشر أو ويندوز 7 ونظام تشغيل ماكنتوش v10.5.7 أو v10.6 ؛ ® ويندوز فيستا هوم بريميوم ، والأعمال التجارية ، في نهاية المطاف ، أو المؤسسة مع حزمة الخدمات 1
 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق