الأحد، 28 نوفمبر 2010

تحميل برنامج Ultimate ZIP Component 4.2.1112.1637 برنامج مكون الكود البريدي

Ultimate ZIP Component is a high-speed, reliable Zip library which enables you to add zip/unzip functionality to your .NET applications with only few lines of code. The ZIP component has been designed with a great degree of flexibility and can be used with a wide variety of programming languages and different types of development environments. Available as a managed .NET class, it is fully supported by languages such as Visual Basic, Visual C#, J#, Managed C++, Borland C# Builder, and Delphi.

The ZIP component offers a comprehensive set of classes for compressing and decompressing archive files, providing the developer with everything that he needs to incorporate zip and unzip functionality in an application as listed below:

* WinZip, PKZIP, and UNIX gZip compatible
* Classic Pkzip encryption or AES encryption
* 128-bit, 192-bit, and 256-bit AES encryption standard
* Supports for the Zip64 zip file format
* Supports BZip2 compression algorithm
* Nine (9) compression levels, individual compression level can be set for each file
* Create new zip files or update existing zip files in stream (can be on disk or in memory stream, buffer)
* Extract zip files to disk, memory stream or memory buffer
* Supports Wildcard for batch operations
* Add, move, remove, rename and change attributes of files and folders in a zip file, on disk or in memory
* Update files in a zip file, on disk or in memory
* List contents of zip file with complete file specifications (compression level, file attributes, zipped size, original size, compression rate and CRC)
* Set individual password for each file
* Supports Long file names
* Supports Unicode file names
* High-performance compression engine
* Ability to test files in a zip file
* Control the path information stored in a zip file for each file or folder
* Recursively zip or unzip entire directories and their contents 




في نهاية المطاف الرمز البريدي المكون هو سرعة عالية وموثوق بها مكتبة الكود التي تمكنك من إضافة الرمز وظائف بفك إلى التطبيقات. الخاص الصافي مع خطوط قليلة فقط من التعليمات البرمجية. وقد تم تصميم مكون البريدي مع درجة كبيرة من المرونة ويمكن استخدامها مع مجموعة واسعة من لغات البرمجة وأنواع مختلفة من بيئات التطوير. تتوفر كفئة تمكنت الصافي ، معتمد بشكل كامل من قبل لغات مثل البصرية الأساسية ، فيجوال سي # # ياء ، إدارة جيم ، بورلاند سي # منشئ ، ودلفي.
الرمز البريدي المكون يوفر مجموعة شاملة من الطبقات لضغط الملفات فك الضغط والأرشيف ، وتوفير المطور مع كل ما يحتاجه لدمج وظائف بفك الرمز في تطبيق على النحو المبين أدناه :
* برنامج لضغط الملفات ، بكزيب ، ويونيكس غزيب متوافق* التشفير بكزيب الكلاسيكية أو الخدمات المعمارية والهندسية التشفير* 128 بت ، 192 بت ، و 256 بت معيار التشفير الخدمات المعمارية والهندسية* يدعم لتنسيق ملف مضغوط ZIP64* يدعم خوارزمية ضغط BZip2* تسعة (9) مستويات ضغط ، ويمكن تعيين المستوى الفردي لضغط كل ملف* إنشاء ملفات جديدة أو الرمز البريدي تحديث الملفات الموجودة في تيار (يمكن على القرص أو في المخزن المؤقت الذاكرة ، تيار)* استخراج ملفات الرمز البريدي لتيار العازلة قرص الذاكرة أو الذاكرة* يدعم البدل لعمليات الدفعي* إضافة ، ونقل ، حذف ، إعادة تسمية وتغيير خصائص الملفات والمجلدات في ملف مضغوط ، على القرص أو في الذاكرة* ملفات التحديث في ملف مضغوط ، على القرص أو في الذاكرة* من قائمة محتويات ملف مضغوط مع مواصفات الملف الكامل (مستوى ضغط ، سمات الملف ، حجم مضغوط ، حجم الأصلي ، ومعدل ضغط واتفاقية حقوق الطفل)* تعيين كلمة المرور الفردية لكل ملف* يدعم أسماء الملفات الطويلة* ملف يونيكود أسماء يدعم* محرك عالي الأداء ضغط* القدرة على اختبار الملفات في ملف مضغوط* التحكم في مسار المعلومات المخزنة في ملف مضغوط لكل ملف أو مجلد* الرمز بشكل تكراري أو بفك الدلائل كلها ومحتوياتها
 
 

هناك تعليق واحد: